Abdi Hassan

Hallo! Mijn naam is Abdi (en mijn volledige naam is abdinasir). Ik ben geboren op 1 januari 2001. Ik woon in Wassenaar samen met mijn moeder en 2 zusjes.
Na een mbo niveau 1 en niveau 2 opleiding doe ik nu een opleiding voor pedagogisch medewerker in Leiden. Na het afronden van mijn vorige opleiding had ik een halfjaar vrij, waarin ik bij de dirk ben gaan werken. In die tijd dat ik daar werkte heb ik veel leuke collega leren kennen en ook wat leuke vrienden gemaakt, waaronder Esther. Zij was al leiding bij de Bevers en vroeg of ik zin had om een keer te komen kijken bij scouting. Na dat ene bezoekje vond ik scouting echt super leuk en gezellig. Sindsdien ben ik leiding bij de bevers. Heel blij met dit team en de samenwerking.